menu

hlavní strana  I  mapa stránek  I  ke stažení  I  by stucka 2008

novinky  

 
 

závody > komentáře k závodům > vrchlabí/benecko 2010

 

Rok se s rokem sešel a opět byl před námi náš domácí podnik Benecko. Jelikož Vrchlabí a okolí je bezesporu jednou z kolébek slavných mužů na rychlých strojích, bylo již předem zřejmé, že zdejší trať navštíví mnoho příznivců automobilového sportu i mnoho bývalých závodníků. Samozřejmě v této atmosféře jsme doufali v co nejlepší výsledek a chtěli jsme domácím divákům dokázat, že naše průběžné vedení ve třídě H-1300 není jen pouho-pouhý výstřelek do tmy, ale že je to výsledek píle a vytrvalosti po celou sezónu s potřebnou dávkou štěstí, bez kterého se úspěchu dosáhnout nedá.

Na krásné, ale zároveň velmi náročné trati, jejíž start je ve Vrchlabí a cíl na Křížovkách, lze mnoho získat nebo také mnoho ztratit. Významnou roli zde hraje počasí, které se tento víkend opravdu povedlo. Asi Krakonoš nad námi držel ochrannou ruku.

Sobotní ráno začalo jako vždy dvěma tréninkovými jízdami. Vše probíhalo plynule bez závažnějších problémů. Po krátké pauze na oběd se začalo startovat do první závodní jízdy. Podél celé tratě jsem vnímal diváky, jak fandí a bylo to znát i na výsledném čase. Po první jízdě jsem byl v čele s velkým náskokem před J.Vosmekem také na Š 130 LR/H a těsně  třetím A.Muzikantem na Š130 RS. Čtvrtý pak byl můj otec J.Srnský st. na jeho legendární Š 110 R.

Před druhou závodní jízdou byly karty rozdané, pouze v případě Vosmek – Muzikant se schylovalo k velkému boji.

Já jsem nakonec se svou LRkou vyhrál, po tvrdém boji nakonec druhé místo uhájil J.Vosmek před třetím A. Muzikantem a bramborová medaile tentokrát čekala na J.Srnského st.

V neděli vše probíhalo v podobném duchu jako v sobotu. Pouze A. Muzikant měl na své RS problém s prasklým sáním, proto do druhé jízdy nenastoupil a problémy se nevyhnuly  ani M.Rejlovi jedoucímu na  stejném voze, který vyndával své ojnice dírou v olejové vaně.

Konečné pořadí v nedělním závodě bylo následující: 1.J.Srnský jr., 2.J.Vosmek a 3.J.Srnský st., který si pohár svým výkonem určitě zasloužil.

Mé vítězství zároveň přineslo 2x druhé místo v absolutní klasifikaci historických vozů, když rychlejší byl pouze I.Král na dvoulitrovém VW Golf !

Podtrženo, sečteno! Tento závod hodnotím po všech stránkách jako jeden z nejlepších v této sezóně a pevně doufám, že promotér Edda Patera nebude muset tuto nádhernou trať vyškrtnout ze svého kalendáře pro rok 2011, tak jak naznačoval. Zároveň pro náš tým to pro letošek byl poslední závod a doufám, že příští rok bude stejně úspěšný jako ten letošní.

Děkuji všem sponzorům, známým, rodině a mým mechanikům, kteří se na úspěchu podíleli stejnou měrou.

 

Díky!

                                                                                                                    J.S.

                                                                                                                    SRNSKÝ

          sport team

 

kdo jsem
technika
závody
foto
video
team
kniha návštěv
odkazy
kontakt

 

PARTNEŘI TEAMU:

 TOPlist